14o Ράλι Σπριντ Σπάρτης

Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησε  το κύπελλο χωμάτινων σπριντ για το 2011. Το ράλι σπριντ Σπάρτης «έδωσε» την εκκίνηση και είχε νικητές τους: Μακάριο Σουρλή  –  Θεοδόση Δελώτα  (Mitsubishi EVO VΙΙΙ) .

Το 14ο Σπριντ ξεκίνησαν 26 πληρώματα σε μία πανηγυρική εκκίνηση που διοργάνωσε η Λέσχη Αυτοκινήτου Σπάρτης στην κεντρική πλατεία της πόλης. Δεκάδες άνθρωποι παρακολούθησαν από κοντά τα αγωνιστικά να δίνουν ένα γιορτινό τόνο στη Σπάρτη, ενώ αντίστοιχα μεγάλος ήταν και ο αριθμός των θεατών που βρέθηκαν στη διαδρομή του αγώνα.

Νικητές στη μεγάλη κατηγορία ήταν οι Μακάριος Σουρλής – Θεοδόσης Δελώτας με Mitsubishi EVO VIII,  οι οποίοι στο πρώτο σκέλος απειλήθηκαν από τους Γιώργο Κλουβάτο – Α νδρέα Βλαχογένη (Mitsubishi EVO IX). Ωστόσο στο δεύτερο σκέλος κατέβασαν πολύ το χρόνο τους και «έκλεψαν» την νίκη από τον Κλουβάτο, που βελτίωσε τους χρόνους του, σε σχέση με το πρώτο σκέλος, αλλά όχι αρκετά .

Στην κατηγορία μέχρι 2.000 κ. εκ. επικράτησαν οι Γιάννης Μποζιονέλος – Βαγγέλης Παναρίτης  (Ford Escort MKII) και μετά από δραματικό φινάλε.
Στο πρώτο σκέλος το πλήρωμα των νικητών είχε σημειώσει τον τρίτο χρόνο. Ταχύτεροι σε αυτό ήταν οι Ηλίας Δημητρακόπουλος – Γιάννης Στάικος ( Ford Escort MKII) ενώ τους ακολούθησαν οι Γιώργος Καλαματιανός – Ζαχαρίας Φουντούκης ( BMW E21).
Στο δεύτερο σκέλος ανατράπηκαν τα πάντα. Ο Μποζιονέλος κατάφερε να πάρει τη νίκη καθώς ο Δημητρακόπουλος αντιμετώπισε πρόβλημα με το «ψαλίδι» του Escort  και ήταν πολύ αργός ενώ ο Καλαματιανός δέχτηκε ποινή 20 δευτερολέπτων για αργοπορία και τελικά έμεινε τρίτος.

Δυνατή μονομαχία είχαμε και στην κατηγορία των  1.600 κ. εκ. ανάμεσα στους  Θόδωρο Πανταζόπουλο – Σταύρο Τσικρικά (Toyota Corolla AE86) και Γιάννη Χεκιμιάν – Κώστα Κακαλή (Daihatsu Sirion) στο πρώτο σκέλος. Η διαφορά τους ήταν μόλις 7/10α’’, όμως ο Χεκιμιάν έχασε έδαφος στο δεύτερο πέρασμα και τελικά πήρε τη δεύτερη θέση.

Δύο λεπτά ποινής (για αργοπορία) στο δεύτερο σκέλος στέρησαν από τους Κώστα Μαχαίρα  – Γιάννη  Νικολή  (Citroen Saxo) τη νίκη. Οι χρόνοι τους έδειξαν πως ήταν οι ταχύτεροι  όλων.

Τέλος στη μικρή κατηγορία οι Γιάννης Πάλμος – Φωτεινή Ψαρράκου με Alfasud επικράτησαν χωρίς να δυσκολευτούν ιδιαίτερα των Λάμπη Κουρτέση – Νώντα Παππά με Nissan Micra.

Άτυχοι  ήταν οι: Χρήστος Πλατής  (Toyota Starlet) με έξοδο  στη μέση της ειδικής στο πρώτο πέρασμα και ο Γιάννης Πολυχρονόπουλος (Lancia Delta Integrale), όταν συγκρούστηκε με πολιτικό όχημα στην απλή διαδρομή ανάμεσα στα σκέλη.

14o Ράλι Σπριντ Σπάρτης
14o Ράλι Σπριντ Σπάρτης
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης ×