Edo Koenigsegg CCR

Η υπερβολή ορίζεται με μία ενέργεια: Αγοράζετε ένα Koenigsegg CCR και το… βελτιώνετε. Το αποτέλεσμα είναι το Edo competition.

Τι μπορείς να αλλάξεις σε ένα Koenigsegg; Τον κινητήρα, το εσωτερικό; Τα πάντα; Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή (δλδ το μοτέρ). Αν δεν το γνωρίζεται ο V8 κινητήρας , που κινεί το Koenigsegg CCR, εφοδιάζεται με διπλό turbo. H Edo αλλάζει τα δεδομένα και τοποθετεί δύο κομπρέσορες της Rotrex. Με τη αλλαγή αυτή αλλά και την τροποποίηση της χαρτογράφησης, η ισχύς του μοτέρ αυξήθηκε και αποδίδει πλέον 891 ίππους, (από τους 827).

Σημαντικές βελτιώσεις έγιναν στο κιβώτιο. Το οποίο οι μηχανικοί της edo αποσυναρμολόγησαν πλήρως και προχώρησαν στην αλλαγή των πλαστικών ρουλεμάν αντικαθιστώντας τα Uniball. 
Πρόσθετες τροποποιήσεις έγιναν στο σχεδιασμό του εσωτερικού και εξωτερικού του οχήματος. Οι τροχοί είναι πλέον από ελαφρύ κράμα (αλουμινίου / τιτανίου).

Παράλληλα το εσωτερικό πλέον έχει αναβαθμιστεί στα σημεία με στόχο την άνεση. Με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, η «Edo» θέλησε να δείξει ότι κάνει μετατροπές γοήτρου, χωρίς όμως να αποδυναμώνει το μοναδικό χαρακτήρα υπεραυτοκινήτων σαν το Koenigsegg CCR.

Edo Koenigsegg CCR
Edo Koenigsegg CCR
Edo Koenigsegg CCR
Edo Koenigsegg CCR
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης ×