Δες μια στυλάτη 50άρα Φεράρι που θα την ερωτευτείς παράφορα

Γουρλώνουμε τα μάτια για τον μύθο του Aρτζέντο.

1966: Οι Beattles κυκλοφορούν το Revolver, οι Rolling Stones το Aftermath, η Εθνική Ιταλίας γνωρίζει ένα άνευ πρηγουμένου κάζο στο Μουντιάλ του 1966, γνωρίζοντας την ήττα στους ομίλους από τη  Β. Κορέα και μένοντας έτσι εκτός της φάση των νοκ-άουτ, ο Έντζο Φεράρι αποφάσισε να βγάλει στην παραγωγή ένα αυτοκίνητο που ήταν αρκετά διαφορετικό από τα προηγούμενα μοντέλα της Φεράρι. Και κάπως έτσι εγένετο η 330 GTC, το πιο ντελικάτο αυτοκίνητο μέχρι τότε της Ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, σχεδιασμένο πρωτίστως για την πόλη. Το γεγονός ότι ο Φεράρι ήθελε να κατασκευάσει ένα αυτοκίνητο πόλης, είναι εμφανές σε ορισμένα από τα εργοστασιακά χαρακτηριστικά του, όπως τα ηλεκτρικά παράθυρα και το air-condition.

Διαβάστε περισσότερα στο Ratpack.gr

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης ×