Η Toyota Corolla GR πατάει πάνω στα χνάρια της Celica GT-Four

Δεν είναι τόσο η απόδοση των 306 ίππων, αλλά η δυνατότητα να το αποκτήσεις με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο όπως παλιά, όπως πρέπει.

Για τους αμετανόητους petrolheads, η Toyota είναι η υπεύθυνη για το ότι έκανε mainstream στα υβριδικά και όρισε την αρχή του τέλους για τους παραδοσιακούς κινητήρες εσωτερικής καύσης. Σε μία εποχή που ελάχιστοι έδιναν δεκάρα για την κατανάλωση βενζίνης και το περιβάλλον, η Ιαπωνική εταιρεία πήρε ένα δρόμο που ελάχιστοι πήραν τότε στα σοβαρά, για να τρέξουν ασθμαίνοντας από πίσω της λίγα χρόνια μετά. 

Διαβάστε περισσότερα στο Ratpack.gr

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης ×