Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ: Με δύο γκαρντ και …ζωγραφιστό

Ο Παναθηναϊκός έκανε το 2-1 στους τελικούς αλλάζοντας κάποια πράγματα στη προσέγγιση του αγώνα

Ο Παναθηναϊκός έγραψε το 2-1 στους τελικούς με το Λαύριο και την Πέμπτη στις 10/6 (την ημέρα που συμπληρώνονται τρία χρόνια από την απώλεια του Παύλου Γιαννακόπουλου) ετοιμάζεται να σηκώσει το 40ο Πρωτάθλημα της ιστορίας του. Οι «πράσινοι» απέχουν μόλις 40 λεπτά από την κούπα και πλέον κανείς δεν θέλει να ρισκάρει επιτρέποντας στο Λαύριο να στείλει τους τελικούς στον πέμπτο ματς της μιας ανάσας.

Στον αγώνα της Δευτέρας παρατηρήσαμε τον Παναθηναϊκό να διαφοροποιεί την προσέγγιση του και να «τελειώνει» τον αγώνα μετά τα μέσα της τρίτης περιόδου επιμένοντας να χτυπά στο ζωγραφιστό την ομάδα του Σερέλη.

Ο Κάτας βρήκε στο πρόσωπο του Μπέντιλ το σημείο αναφοράς στο χαμηλό ποστ με τον Αφρικανό σέντερ να τελειώνει τον αγώνα με 28 πόντους εκ των οποίων τους 23 τους πέτυχε στο δεύτερο μέρος. Για να αλλάξει, ωστόσο, όλη η εικόνα της ομάδας έπρεπε ο Ισραηλινός τεχνικός να αφήσει για πολύ ώρα δύο γκαρντ στο παρκέ με αποτέλεσμα να βλέπουμε ένα πιο ορθολογικό παιχνίδι.

Δίπλα στον αφιονισμένο Μπρέι (7/9 τρίποντα) βρίσκονταν είτε ο Μποχωρίδης, είτε ο Σαντ Ρος με αποτέλεσμα να ελέγχεται απόλυτα ο ρυθμός του αγώνα. Συνήθως, έμεναν στο παρκέ για μεγάλο χρονικό διάστημα ο Παπαπέτρου με τον Χεζόνια μαζί (στις θέσεις «2» και «3»), ωστόσο, η επιστροφή του Σαντ Ρος (δεν είχε αγωνιστεί στα δύο πρώτα ματς) επέτρεψε στον Κάτας να αλλάξει τη στόχευση και τον προσανατολισμό του στην επίθεση. Έτσι, ο Παναθηναϊκός νοικοκυρεύτηκε και έφτασε άνετα στην επικράτηση που τον οδήγησε μια ανάσα από την κούπα του Πρωταθλητή.

Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ: Με δύο γκαρντ και …ζωγραφιστό
Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ: Με δύο γκαρντ και …ζωγραφιστό
Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ: Με δύο γκαρντ και …ζωγραφιστό
Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ: Με δύο γκαρντ και …ζωγραφιστό
Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ: Με δύο γκαρντ και …ζωγραφιστό
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης ×