Ο Ολυμπιακός για το βραβείο Μάρκετινγκ της Ευρωλίγκας

Ο Ολυμπιακός είναι ανάμεσα στους τρεις φιναλίστ για το βραβείο Μάρκετινγκ της Ευρωλίγκας για τη σεζόν 2011/12.

Οι άλλες δύο ομάδες είναι οι ΤΣΣΚΑ Μόσχας και Ουνικάχα Μάλαγα, με το νικητή να ανακοινώνεται την Πέμπτη (4/7).

Στους υποψηφίους ήταν άλλοι τρεις σύλλογοι. Ο Παναθηναϊκός, η Φενέρμπαχτσε Ούλκερ και η Ζαλγκίρις Κάουνας, οι οποίοι αποκλείστηκαν.

Για τον Ολυμπιακό, η ανακοίνωση της Ευρωλίγκας, αναφέρει πως:

«Έπρεπε να ξεκινήσει από την αρχή με μια νέα ομάδα που αποτελούταν περισσότερο από νεαρούς παίκτες και έπρεπε να πείσει τους οπαδούς του για μια επιτυχημένη σεζόν με μια νέα φιλοσοφία: “Όλοι για έναν και ένας για όλους, όλοι για τον Ολυμπιακό”. Το εγχείρημα είχε μεγάλη επιτυχία.

Ο Ολυμπιακός έκανε καλές προσπάθειες για να βελτιώσει την εμπειρία του φιλάθλου από το ΣΕΦ και καθιέρωσε και το πρόγραμμα ONE TEAM με τη συμμετοχή του Ειδικού Σχολείου Κωφών Αργυρούπολης».

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης ×