Αλλαγή τοπίου για τη διαφήμιση ηλεκτρονικού τσιγάρου στη Βρετανία

Σημαντικές  είναι οι αλλαγές στο χώρο της διαφήμισης στη Βρετανία καθώς μόλις πριν από μερικές ημέρες η ειδική αρχή εποπτείας διαφημιστικών πρακτικών της  χώρας (CAP) με νέα της εγκύκλιο επιτρέπει την διαφήμιση ηλεκτρονικών τσιγάρων αρχής γενομένης στις 10 Νοεμβρίου και για διάρκεια ενός έτους

 

Η αναλυτική οδηγία της ρυθμιστικής αρχής αναφέρει ότι οι διαφημίσεις δεν πρέπει να στοχεύουν ανήλικους ή μη καπνιστές και δεν πρέπει να εμφανίζουν τις θετικές ιδιότητες του ατμίσματος.  Η αρχή συνεχίζει να απαγορεύει την διαφήμιση του παραδοσιακού τσιγάρου καθολικά αλλά την ίδια ώρα με την εν λόγω εγκύκλιο ασφαλώς και τα δεδομένα αλλάζουν σημαντικά στον  διαφημιστικό ορίζοντα στο μεγάλο Νησί της Ευρώπης.

Την στιγμή που στην χώρα μας απουσιάζει πλήρως το νομοθετικό πλαίσιο και απαγορεύεται η διαφήμιση προϊόντων ηλεκτρονικού τσιγάρου που  σύμφωνα με ιατρικές έρευνες κατά τα άλλα είναι λιγότερο βλαπτικά σε σχέση με τα τσιγάρα καπνού, στη Βρετανία το …τοπίο αναφορικά με το θέμα αυτό αλλάζει σημαντικά.

Πηγές:

http://www.cap.org.uk/

http://www.cap.org.uk/News-reports/Media-Centre/2014/New-ecig-ad-rules.aspx#.VEoMacmRPfP

http://www.cap.org.uk/News-reports/Media-Centre/2014/~/media/Files/CAP/Consultations/ecig%20consultation/Regulatory%20Statement.ashx

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης ×