Skroutz: Τι αγοράζουν online οι Έλληνες μετά τα μέτρα λόγω κορωνοϊού

Σημαντική ενίσχυση του ηλεκτρονικού εμπορίου τις τελευταίες εβδομάδες λόγω και των μέτρων αντιμετώπισης της πανδημίας του COVID-19 καταγράφουν τα στοιχεία του Skroutz, της γνωστής και εξαιρετικά δημοφιλούς online πλατφόρμας.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία της ομάδας Business Intelligence του Skroutz, την περίοδο 9-29 Μαρτίου 2020, οι πωλήσεις που πραγματοποιήθηκαν μέσω της παλτφόρμας αυξήθηκαν κατά 41% σε σύγκριση με τον Φεβρουάριο 2020. Σημειώνεται πως στο Skroutz συμμετέχουν πάνω από 4.400 καταστήματα ενώ φιλοξενούνται πάνω από 10 εκατ.  προϊόντα.

Σε επίπεδο πωλήσεων, αύξηση σημείωσαν οι κατηγορίες που περιλαμβάνουν προϊόντα υγείας, παιχνίδια, όργανα γυμναστικής και περιφερειακά υπολογιστών, και πιο συγκεκριμένα:

Hobby - Αθλητισμός +70,40%, Υγεία - Ομορφιά +54,30%, Τεχνολογία +43,70%, Σπίτι - Κήπος +35,60%.

Από την άλλη πλευρά, μείωση της τάξεως του35,40%, δέχθηκαν τα προϊόντα της κατηγορίας «Μόδα», πράγμα που προφανώς εξηγείται από την προσαρμογή των καταναλωτών στην τρέχουσα κατάσταση. Αντίστοιχα, η κατηγορία «Auto – Moto» σημείωσε μείωση 8,6%.

Διαβάστε περισσότερα στο Cnn.gr

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης ×