Οξεία πολιτική αντιπαράθεση για την καμπάνια του τουρισμού

Σε πολιτικό ζήτημα έχει εξελιχθεί η καμπάνια για τον τουρισμό, με οξεία αντιπαράθεση μεταξύ αντιπολίτευσης και κυβέρνησης.

Η σύγκρουση αφορά κατά κύριο λόγο το σποτ με τίτλο «Greek summer is a state of mind».

Ο ΣΥΡΙΖΑ απάντησε στην ανακοίνωση του Στέλιο Πέτσα, επισημαίνοντας ότι: «Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος είπε πολλά, δεν είπε όμως τίποτα για την ταμπακιέρα. Ας απαντήσει λοιπόν στο απλό: Έκαναν φιέστα με κλεμμένη καμπάνια από εταιρεία καλλυντικών; Ναι ή όχι;»

Η αξιωματική αντιπολίτευση προσθέτει ότι:

«Όσο για τα χυδαία ψέματά του, ξεχνά ότι:

- Η κυβέρνηση της ΝΔ ανακοίνωσε στο σχέδιό της την ενίσχυση εκτάκτως στα κονδύλια του ΕΟΤ με επιπλέον 23 εκατ. ευρώ

- Η κυβέρνηση της ΝΔ υποβαθμίζει τον ΕΟΤ νομοθετώντας ώστε η αποκλειστική αρμοδιότητά του για την τουριστική προβολή της χώρας να περάσει με απευθείας ανάθεση στην εταιρεία Marketing Greece, κατά παρέκκλιση του εθνικού και ενωσιακού δικαίου και παρά την απόφαση καταπέλτη της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων.

- Η κυβέρνηση της ΝΔ δεν έχει πει ακόμα κουβέντα για τη θύελλα αντιδράσεων, ακόμη και από τα μέλη του Δ.Σ. του ΕΟΤ που η ίδια διόρισε και τα οποία αρνήθηκαν να υπογράψουν αυτές τις σκανδαλώδεις αναθέσεις.»

Διαβάστε περισσότερα στο Cnn.gr

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης ×