Στο κυνήγι των προσφορών οι καταναλωτές – Έρχεται το «γιορτινό καλάθι»

Στο κυνήγι προσφορών και εκπτώσεων στρέφονται οι καταναλωτές, όπως προκύπτει από έρευνα που πραγματοποίησε το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Το καλάθι της νοικοκυράς και οι καταναλωτικές συνήθειες, καλούνται για μία ακόμη φορά να αναδιαμορφωθούν, μπροστά στις έντονες πληθωριστικές πιέσεις και την ακρίβεια.

Οι καταναλωτές όμως, φαίνεται να αλλάζουν τις αγοραστικές τους συνήθειες, προκειμένου να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα που έχουν διαμορφωθεί. Το 2015 το 16% των καταναλωτών αναζητούσε προσφορές σε διαφορετικά σούπερ μάρκετ ενώ το ποσοστό αυτό τώρα έχει αυξηθεί στο 29%. Τις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών καταγράφει έρευνα που πραγματοποίησε το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και που παρουσιάστηκε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΣΚΑΪ το βράδυ της Κυριακής. Από την έρευνα προκύπτει ότι το 84% των καταναλωτών κυνηγούν τις προσφορές και τις εκπτώσεις.

Διαβάστε περισσότερα στο Newsbomb.gr

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης ×