Μουντιάλ στα social media; Έγινε…

Τα social media θέλουν να μπουν δυναμικά στον χώρο του Μουντιάλ.

Facebook, Twitter και η Snap, επιδιώκουν να αποκτήσουν online δικαιώματα σε βίντεο από το Twenty-first Century Fox, μια αμερικανική πολυεθνική εταιρεία μαζικών μέσων μαζικής ενημέρωσης με έδρα το Μανχάταν της Νέας Υόρκης, για το Παγκόσμιο Κύπελλο ποδοσφαίρου του επόμενου έτους, όπως ανέφερε σήμερα το Bloomberg .

Οι εταιρείες προσέφεραν δεκάδες εκατομμύρια δολάρια για δικαιώματα σε βίντεο από το τουρνουά που θα διοργανώσει η Ρωσία, ανέφερε το Bloomberg , επικαλούμενο πηγές από δύο άτομα εξοικειωμένα με το θέμα.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης ×